Ігри у приміщенні

1. Музейна статуя
Завмираємо в позі статуї й непомітно змінюємось!
Діти збираються в одній кімнаті під назвою «музей». Одна дитина стає ведучим, виходить із кімнати, рахує до двадцяти й повертається.
У цей час гравці приймають різні пози й завмирають, як музейні статуї. Входить ведучий, оглядає музейні експонати й поводиться так, як турист.
«Статуї» намагаються змінити своє положення непомітно для ведучого. Якщо ведучий зауважує рух «статуї», вона оживає і стає туристом.
Продовжуйте гру, доки не залишиться одна «статуя». Гравець-«статуя», який залишився останнім, стає ведучим у наступному раунді.
2. Абракадабра

Гра на уважність.
Одна людина ховає певний предмет, а решта гравців виходять в іншу кімнату.
Той, хто ховає, бере шматочок тканини й ховає його в кімнаті так, щоб її маленький фрагмент залишався на видному місці, визирав звідки-небудь.
Решта гравців входять у кімнату й шукають захований шматочок тканини. Правило каже, що гравці нічого не можуть чіпати руками, а тільки шукати очима.
Після того як гравець побачив тканину, він вигукує «Абракадабра» й не каже нікому, де вона захована.
Решта гравців продовжують шукати шматочок тканини й теж вигукують «Абракадабра», коли знаходять його.
Усі гравці повинні знайти шматочок тканини, а той, хто знайшов першим, буде ховати в наступному раунді.
3. Як змінилося слово?

Це кумедна гра, кінець якої непередбачуваний.
Спочатку діти сідають на підлогу в коло.
Перший гравець придумує яке-небудь випадкове слово, наприклад, «олівець».
Потім перший гравець шепоче це слово на вухо другому гравцю, який сидить праворуч від нього.
Другий гравець повинен придумати інше слово, пов'язане з вихідним словом. У даному випадку це може бути слово «точилка». Другий гравець повинен прошепотіти це нове слово на вухо наступному гравцю, який сидить праворуч.
Таким чином, усі діти придумують нові слова по черзі, доки ця черга не дійде до останнього гравця в колі. Наприкінці діти дуже здивуються, як змінилось вихідне слово.
Таким же чином можна попросити останнього гравця вгадати вихідне слово на основі всіх пов'язаних з ним слів, які придумали учасники.
4. Віраж
Цікава швидка гра з автомобілями й гонками.
Діти сідають у коло на підлозі. Вибирають одного гравця, який починає гру.
Початковий гравець вимовляє слово «Віраж» сусіду праворуч або ліворуч.
Той у свою чергу вимовляє слово «Віраж» своєму сусіду праворуч або ліворуч. Крім того, гравець може негайно видати звук, з яким гальмує машина. У цьому випадку черга повертається до попереднього учасника.
Гра просувається вперед і назад, доки черга не дійде до всіх учасників.
Правило гри передбачає, що всі звуки учасники видають зі щільно зімкнутими губами. У разі, якщо гравець розімкнув губи й показав зуби, він виходить із гри.
5. Легко, легше не буває

У цій легкій грі треба лише плескати в долоні!
Перед тим як розпочати цю гру, приберіть усі перешкоди з підлоги в кімнаті.
Одна дитина призначається «слухачем» і виходить на середину кімнати із зав'язаними очима.
Інший гравець називається «рахівником» і сидить з ручкою й аркушем паперу.
Ще один учасник проходить у будь-яку частину кімнати і плескає в долоні.
«Слухач» слухає хлопки та вказує напрямок, звідки вони донеслись.
Якщо «слухач» вказує неправильний напрямок, «рахівник» ставить на аркуші паперу знак «Х» навпроти його імені. Якщо «слухач» указує потрібний напрямок, «рахівник» на аркуші паперу ставить «галочку» навпроти його імені.
Гравець, який плескає, має десять спроб і виконує хлопки в долоні в різних частинах кімнати. Потім гра стає складнішою.
Тепер «слухач» намагається визначити напрямок оплесків не тільки із зав'язаними очима, а й закривши рукою одне вухо.
Кожний учасник повинен побувати в ролі «слухача», «рахівника» й того, хто плескає.
6. Кольорова кімната

Ваші діти в цій веселій грі знайдуть у приміщенні всі кольори веселки.
Усі діти стають у коло, а один учасник – ведучий стає в центр кола.
Ведучий в центрі кола називає будь-який колір на свій розсуд.
Решта гравців, які стоять у колі, розбігаються по всій кімнаті. Їх завдання швидше за всіх знайти в кімнаті предмет такого ж кольору, який загадав ведучий.
Перемагає той учасник, який швидше за всіх знайде предмет потрібного кольору. Він стає ведучим у наступному турі.
7.Полювання на скарби

Діти шукають скарб безпосередньо в кімнаті!
Одна дитина ховає скарб, який інші повинні знайти. Скарб не повинен бути занадто маленького розміру, адже його важливо знайти. З іншого боку, скарб не повинен бути занадто великим, щоб його пошуки потребували певних зусиль.
Учасник, який ховає скарб, повинен намалювати на папері карту дому та відзначити буквою «Х» ту частину, де заховано скарб.
Решта гравців вирушають на пошуки кладу з допомогою карти. Щоби було ще веселіше, нехай карта буде в учасника, який заховав скарб, і той, хто захоче звіритися з картою, повинен буде для цього повернутись до початку маршруту.
Учасник, який знайде скарб швидше за всіх, ховає його в наступному раунді.
8.Знайди кісточку

Ще одна кумедна гра.
Для цієї гри дітям знадобиться іграшкова собача кістка.
Учасник, який починає гру, сідає на стілець із зав'язаними очима.
Усі інші гравці сідають у ряд позаду нього.
Одного гравця вибирають ведучим. Він каже: «Собачка, собачка, де твоя кісточка?».
При цьому один з учасників виходить з ряду, бере кісточку у гравця із зав'язаними очима й ховає її в будь-якому місці кімнати.
Учасник із зав'язаними очима знімає пов'язку й шукає кісточку.
Якщо дитина не може знайти кістку, вона намагається вгадати гравця, який взяв її. Якщо учасник угадав того, хто взяв у нього кістку, то вони міняються місцями: той, хто сховав кістку, сідає на стілець із зав'язаними очима, а його опонент переходить у ряд до інших учасників.
Якщо учасник не вгадав, хто взяв у нього кістку, він виходить із гри, а інші продовжують без нього.
9.Качка й гусак

У цій веселій грі ваша дитина навчиться швидко бігати й реагувати.
Діти всі, крім одного, сідають у коло обличчям до центра зі схрещеними ногами.
Гравець, який не сидить у колі, називається «гусак».
«Гусак» ходить по колу й торкається рукою голови кожного учасника, кажучи при цьому слово «качка».
У будь-який момент «гусак» може торкнутися чергового учасника і сказати слово «гусак», а не «качка».
При цьому той, кого щойно назвали «гусаком», піднімається й біжить за старим «гусаком».
Завдання старого «гусака» – пробігти по колу, щоб його не наздогнав новий «гусак», і зайняти його місце в колі. Якщо все-таки новий «гусак» наздогнав старого, перш ніж той оббіг коло і зайняв порожнє місце, новий «гусак» сідає на своє колишнє місце, а старий продовжує водити.
Якщо новий «гусак» не наздогнав старого, водить новий «гусак».
10. Гомінкий дзвіночок

У цій грі діти відчують всю принадність дзвону дзвіночка.
Для гри дітям знадобиться іграшковий дзвіночок або що-небудь подібне.
Один з дітей стає «охоронцем дзвіночка». Цей учасник ховає дзвіночок від інших.
Усі інші гравці будуть «шукачами дзвіночка». Їх завдання – знайти захований дзвіночок.
«Шукачі дзвіночка» виходять з кімнати, а «охоронець дзвіночка» ретельно ховає його, після чого «шукачі дзвіночка» повертаються й беруться до пошуку.
Учасник, який першим знаходить дзвіночок, дзвонить у нього, щоби повідомити про свою перемогу, і стає «охоронцем дзвіночка» у наступному раунді. Якщо ніхто не може знайти дзвіночок, «охоронець дзвіночка» показує місце схованки, і гра починається спочатку.
11.Клац-клац

У цій грі діти не заперечуватимуть проти ляпанців.
Дітям знадобиться ретельно перетасована колода гральних карт.
Один учасник роздає карти всім гравцям порівну.
Потім кожний учасник бере одну зі своїх карт і кладе її лицьовою стороною вниз на середину столу.
У разі, якщо кілька гравців викладають карти однакового значення, вони по черзі намагаються ляпанцем долоні перевернути їх лицьовою стороною догори.
Гравець, який першим переверне чужу картку того самого значення, що і своя, забирає її собі.
У разі, якщо гравець хлопає по неправильній карті, значення якої не збігається з його карткою, він віддає іншому гравцю верхню карту зі свого набору.
Гра триває доти, доки один із гравців не збере всі карти.
12.Оленятко

Цікава гра у слова
Перед початком гри учасники повинні обговорити й вибрати категорію слів, що будуть використовувати, наприклад, міста світу.
Усі діти сідають на підлогу в коло.
Один з учасників починає гру, кажучи слово «оленятко».
Наступний гравець повинен буде придумати місто, яке починається з останньої букви попереднього слова, у даному випадку це «о». Гравець називає місто на букву «о», наприклад, Очаків.
Гра триває доти, доки кожний учасник може придумати назву міста на останню букву попереднього. Після того як хтось не зміг придумати відповідне слово, гра починається заново з новою категорією слів. Але першим словом обов'язково повинно бути «оленятко».
13.Мін-ман-мон

Чи можуть діти розмовляти швидко і правильно?
Діти сідають у коло, одного гравця вибирають початківцем.
Початківець каже «Мін» і вказує на одного з учасників, які сидять у колі.
Гравець під назвою «Мін» тепер повинен указати на наступного гравця і сказати слово «Ман».
Учасник під назвою «Ман» швидко вказує на наступного гравця й каже «Мон».
Гра продовжується доти, доки один з учасників не заплутається у словах і не скаже неправильне слово. Цей гравець виходить із кола і стає суддею, при цьому він заважає іншим гравцям зосередитись на правильних словах.
14.Хитка мітла

Ця гра буде тренувати вестибулярний апарат дитини та координацію її рухів.
Для цієї гри дітям знадобляться шматок клейкої стрічки й палиця.
Клейка стрічка ліпиться на стелю, а палицю кладуть на підлогу трохи осторонь.
Учасник дивиться вгору на стрічку і крутиться на місці десять разів, не відводячи погляду від стрічки.
Після цього учасник пробує перестрибнути через палицю, яка лежить на підлозі.
Щоб визначити переможця, діти можуть вносити зміни в умови гри.
15.Ложки

Дітям належить з'ясувати, чому ця гра так дивно називається.
Для цієї гри дітям знадобляться ложки за кількістю гравців, крім одного, і колода гральних карт.
Ложки розташовують у центрі столу на такій відстані, щоб кожний гравець міг схопити ложку, коли це буде потрібно в ході гри.
Кожному гравцю видають по чотири карти з колоди, інші карти залишаються у ведучого.
Ведучий бере карту зі своєї колоди й передає її лицьовою стороною вниз гравцю, який сидить зліва. Цей гравець бере карту й додає до неї одну зі своїх, утримуючи їх лицьовою стороною вниз, а потім передає одну з цих двох карт сусіду зліва.
Усі учасники передають карти один одному якомога швидше. Треба пам'ятати, що в будь-який момент гри в кожного учасника повинно залишатись у руках чотири карти.
Мета гри полягає в тому, щоб зібрати чотири карти однакового значення. Як тільки гравець збирає потрібну комбінацію, він намагається вхопити ложку з центру.
Гравець, який залишається без ложки, програє.
16.Попутник

То все-таки ця гра про подорожі чи про наслідування?
Для цієї гри дітям знадобляться стільці за кількістю учасників.
Розставте стільці в кімнаті, як сидіння в автомобілі.
Один гравець стає водієм автомобіля, а решта попутниками. Кожний попутник придумує свого персонажа й відтворює його химерні індивідуальні особливості, наприклад, поведінку кішки, настанови вчителя.
Водій веде машину й підбирає одного з попутників. Коли той сідає в машину, то починає представляти свого персонажа, а водій повторює все, що робить попутник.
Потім водій бере в машину наступного попутника, і той починає демонструвати кумедні індивідуальні особливості свого персонажа. Усі пасажири й водій повинні повторювати за ним.
Після того як автомобіль заповниться, водій починає висаджувати попутників по одному, і учасники копіюють поведінку персонажів у зворотному порядку.
17.Прикріпи хвіст

У цій веселій грі ніколи не знаєш, де опиниться хвіст!
Допоможіть дитині намалювати й вирізати з паперу мавпу без хвоста.
Окремо намалюйте й виріжте хвіст, якого не вистачає.
Прикріпіть або приклейте стрічкою мавпу до стіни або до коркової дошки на рівні очей учасників.
Діти беруть участь у грі по черзі із зав'язаними очима.
Учаснику із зав'язаними очима дають у руку хвіст і розкручують тричі навколо його власної осі. Тепер учасник повинен підійти до мавпи й прикріпити хвіст.
Гравець, який прикріпить мавпячий хвіст найудаліше, стає переможцем.
18.Леви, які сплять

Цікава гра для найменших левенят!
Виберіть двох дітей в якості мисливців, а інші будуть левами.
Леви повинні прикидатися сплячими, а мисливці намагаються розсмішити левів, не торкаючись.
Леви, які засміялися, стають мисливцями.
Гра продовжується доти, доки не залишиться один лев, якого оголошують переможцем.
19.Відгадай, хто

Це весела гра на відгадування буде розважати дітей кілька годин.
Підготуйте кілька аркушів паперу й напишіть на них імена знаменитостей.
Прикріпіть листочок з ім'ям знаменитості на спину кожного учасника, але так, щоб вони не бачили своїх нових імен.
Гравці повинні ставити один одному навідні запитання, щоб відгадати, хто вони.
Відповіді можуть бути тільки «так» або «ні».
20.Карткові хованки

Весела гра в хованки!
Одного гравця вибирають ведучим.
Усі гравці, крім ведучого, отримують по одній карті з колоди, запам'ятовують її й ховають у кишеню.
Ведучий рахує доти, доки всі гравці не сховаються, а потім починає їх шукати.
Гравець, якого знаходить ведучий, показує свою карту.
Якщо в нього дама чи король, він може допомагати ведучому.
Якщо в нього туз, гравець отримує десять секунд, щоби сховатися ще раз.
Якщо на карті цифра, учасник виходить із гри.
Перемагає гравець, якого ведучий знаходить останнім.
21.ХТО УВАЖНІШИЙ
Учасники (10—20 чоловік) будуються в шеренгу перед керівником. Відстань між гравцями — крок, між ними і ведучим — 6—8 кроків.
Керівник подає і виконує команди: «Шикуйсь», «Струнко», «Руки вперед», «Сісти» і т.п. Команду виконують тільки у тому випадку, коли перед нею вимовляють слово «загін». Гравець, що виконав команду без цього додаткового слова, помилився. Він робить крок вперед і продовжує гру. При повторній помилці — ще крок вперед і т.д. Через 3—4 хвилини гру закінчують. Відзначають найуважніших, таких, що залишилися на місці, тобто переможців. Можна провести інший варіант гри в тій же побудові. Вона називається «Заборонений рух». Всі рухи керівник показує, але умовляються, що які-небудь два заборонені. Хто помиляється — робить крок вперед, тобто правила ті ж, що і в попередній грі, так само підводять і підсумки.
22.«КАРЛИКИ» І «ВЕЛЕТНІ»
Ця гра на увагу для молодших школярів. Що грають, 10—15 чоловік, будуються в ряд або утворюють півколо в декількох кроках від керівника.
Ведучий називає великі предмети або тварин, наприклад: «будинок», «слон», «жираф» і т.д. Хлоп'ята піднімаються на носочки і тягнуться вгору, показуючи їх розмір. Якщо ж названі, наприклад, «шишка», «мишка», «голка» і т. д., всі учасники сідають і опускають руки. Хто помилиться — робить крок вперед, при повторній помилці вибуває з гри.
Ведучий не тільки голосно називає предмети, але і сам виконує рухи. Перевіряючи увагу тих, що грають, він навмисно «помиляється». Ті, хто погано слухає і лише дивиться, що він показує, незабаром вибувають з гри. Гра триває 2—3 хвилини, потім відзначають найуважніших.
23.МЕТАЛЬНИКИ
Цю гру, що розвиває спритність і окомір, можна проводити в невеликому приміщенні.
Накидання кілець. Гравці накидають на кілочки або ніжки переверненого стільця гумові кільця або з фанери, діаметром 15—20 див. За попадання з 5—6 кроків в ближню мішень дають на 2 очки менше, ніж за влучний кидок в дальню. Можна зробити щит з кілочками, на якому написана кількість Очок. Виграє той, хто набере велику суму.
Інші варіанти гри. Двоє гравців встають в 8—10 кроках один від одного. Один кидає по черзі кільця у бік товариша, той ловить їх на витягнуту руку, не виходячи при цьому з обкресленого круга (обруча). Потім гравці міняються місцями.
Можна використовувати для гри пластмасові обручі. Гравець ловить їх руками, витягнутими вперед-вгору, долоні зчеплені, обручі проходять по тулубу і падають на підлогу. Метання мішечків. Для гри потрібно п'ять мішечків, наповнених наполовину піском або горохом. Кидають з 5—6 кроків на табурет, так щоб вони не впали на підлогу. Зробити це непросто: траєкторія польоту повинна бути досить крутою. Перемога присуджується по кількості влучних попадань.
24.ЗМАГАННЯ СПРИТНИХ
На столик або табурет ставлять маленьку кеглю або невелику фігурку, кубик, тенісний м'яч і т.п. В грі беруть участь три люди. Один з них знаходиться в кроці від табурета, а двоє — збоку. У 15—20 см від предмету керівник зав'язує з двометрового шнура велику петлю.
Подається сигнал: «Увага, гра почалася!» Гравці стежать один за одним. Що стоїть біля столика вибирає момент, швидким рухом протягує руку через петлю і, схопивши фігурку, висмикує назад. Двоє інших прагнуть у цей момент затягнути петлю, щоб в неї потрапила рука першого гравця. Кожному дається одна спроба. Гравці по черзі міняються ролями. Той, хто зуміє виконати завдання, — переможець.
До двох круглих паличок прив'язують кінці шестиметрового шнура. В середині прикріплюють кольорову стрічку. Одну паличку тримає обома руками один гравець, а іншу — другою. По сигналу обидва починають намотувати мотузочок (шнур) на свою паличку.
Перемагає той, хто першим накрутить її до середини.
25.НАВКОЛО СТІЛЬЦІВ
Ця гра допоможе визначити, хто швидше бігає. Хлопчики і дівчатка змагаються окремо.
Два стільці ставлять спинками один до одного на відстані 5— 8 кроків один від одного. Під стільцями не підлозі протягують шнур (або зв'язані скакалки) так, щоб його кінці були видні. Гравці розподіляються на пари. Двоє що грають сідають на стільці спиною один до одного. По сигналу керівника кожний з них біжить вліво, оббігаючи стілець суперника, повертається, сідає на свій стілець і старається швидше за партнера висмикнути шнур. Що зумів зробити це першим — перемагає. Потім в гру вступає наступна пара тих, що грають. У результаті визначають кращого гравця. Два правила, які необхідно пам'ятати: забороняється, оббігаючи стілець суперника, братися за нього руками; щоб висмикнути шнур, треба обов'язково сісти на стілець. Можна проводити гру так: переможець залишається на стільці і змагається з наступним гравцем. Що переміг три рази підряд поступається місцем іншому учасникові.
26.ХТО ШВИДШИЙ
Гравці розраховуються по порядку номерів і утворюють круг. Якщо учасників багато, вони складають два круги (по 6—8 чоловік).
Перший номер отримує палицю і, притримуючи рукою, ставить її на середину круга. Він називає, номер, відпускає палицю і біжить на своє місце. Викликаний гравець повинен швидко підбігти і схопити її, поки вона не впала. Якщо це вдається, він повертається на своє місце, а той, що водить продовжує гру. Якщо ж гравець не встигне схопити палицю, він стає таким, що водить, а той, хто був їм, йде на його місце. Грають 5—8 хвилин, потім відзначають гравців, які жодного разу не були такими, що водять, не рахуючи того, хто був призначений першим.
У грі необхідно дотримувати наступні правила: той, що водить не має права відпускати палицю перш, ніж назве номер, гравці не повинні заважати один одному. Можна провести гру з м'ячем. Правила ті ж, але замість палиці використовують м'яч. Підкинувши його, той, що водить називає номер. Викликаний гравець повинен встигнути зловити м'яч.
27.ШВИДКИЙ І СПРИТНИЙ
Існує декілька варіантів цієї гри:
Шість-вісім стільців ставлять по кругу щільно один до іншого, сидіннями усередину. На них сідають учасники гри. Один (по долі) встає і йде в середину круга. Його місце вільне. По сигналу керівника той, що водить прагне сісти на цей стілець, але ті, що сидять переміщаються управо або вліво і заважають йому знайти вільне місце. Гравець, що не встиг пересунутися на сусідній стілець, змінює того, що водить, і гра продовжується.
Стільці ставлять по кругу, але спинками усередину. Учасники ігри, що стоять по кругу із зовнішнього боку, по сигналу керівника біжать управо (вліво), по свистку кожен прагне зайняти стілець. Але оскільки стільців менше, один гравець залишається без місця. Він вибуває, а з круга прибирають ще один стілець
Ця вправа розрахована на гравців з хорошою гнучкістю і відчуттям рівноваги. Гравець сідає на стілець, спираючись правою рукою об спинку, а лівою про сидіння. Він прагне піднятися на руках, підібгавши ноги, перенести їх між руками за стілець і, не зачепивши його, встати на підлогу.
28.ЛОВИ — НЕ ЛОВИ
Учасники гри, 6—8 чоловік, шикуються шеренгою в напівкроці один від одного. Ведучий знаходиться в 4—5 кроках від гравців з волейбольним або гумовим м'ячем, кидає його будь-якому гравцеві, при цьому вимовляє слова, наприклад, «мед», «малина», «торт» і т.п. (в цьому випадку м'яч треба ловити), або слова, що позначають неїстівні предмети, наприклад, «канат», «палиця», «окуляри» і т.п. (м'яч ловити не слід).
Той, хто помиляється, робить крок вперед, але продовжує грати. При повторній помилці Він вибуває з гри. Дуже важливо, щоб той, що спочатку водить вимовив слово, а потім кидав м'яч.
Гру продовжують до тих пір, поки в шерензі не залишаться двоє найуважніших. З них вибирають нового ведучого і всі повторюють спочатку.
29.ШВИДКИЙ РАХУНОК
У грі беруть участь дві команди по 5 чоловік. У всіх гравців на грудях таблички з номерами від 1 до 5. У 5—8 кроках перед кожною командою ставлять по два стільці.
Керівник пропонує, наприклад, «до 19 додати 34». Що грають кожної команди повинні швидко підрахувати результат, і двоє з тих, у кого таблички з цифрами (в даному випадку «5» і «3», сума від доданків — 53), біжать і сідають поряд на стільці. Команда, що швидше виконала завдання, отримує одне очко.
Після цього називають наступну дію, наприклад, «з 43 відняти 18», і знову по двох гравців з різних команд прагнуть швидше зайняти місця на стільцях і т.д. Гра триває до тих пір, поки одна з команд не набере 5 Очок. Після цього таблички вручають гравцям нових команд, і «урок арифметики» продовжується.
Керівник гри наперед пише на листочку декілька арифметичних дій, щоб в результаті не вийшли випадково двозначні поєднання, що мають цифри 6, 7, 8, 9, 0, оскільки їх немає на табличках учасників гри.
30.«ШИШКИ», «ЖОЛУДІ», «ГОРІХИ»
Гравці діляться на трійки, будуються колонною лицем до центру в трьох-чотири кроках від того, що водить, який стоїть в середині круга. Керівник дає таким, що всім грає назви, наприклад, перші в трійках — «шишки», другі, — «жолуді», треті, — «горіхи».
По сигналу той, що водить голосно говорить, наприклад: «Горіхи». Що всі грають під цією назвою повинні помінятися місцями, а той, що водить прагне встати на будь-яке місце, що звільнилося. Якщо це йому вдається, то гравець, що залишився без місця, стає таким, що водить.
Коли гра освоєна, що водить можна називати два або трьох гравців відразу, наприклад: «шишки, горіхи». Перемагають гравці, які жодного разу не були такими, що водять. Правила гри забороняють викликаним залишатися на місці.

Такий гравець стає таким, що водить.

Комментариев нет:

Отправить комментарий